قطعات جانبی

سوئیچ امرجنسی

برند : Saga
دسته بندی : قطعات جانبی
زیر دسته بندی محصول : قطعات جانبی ریموت کنترل saga

در موارد اضطراری، ضرورت سوئیچ امرجنسی در ریموت کاملا آشکار می شود. با فشردن این کلید کل اتصال در مدار قطع شده و سیستم متوقف می شود.

کلید امر جنسی ریموت کنترل جرثقیل

در موارد اضطراری، ضرورت سوئیچ امرجنسی در ریموت کاملا آشکار می شود. با فشردن این کلید کل اتصال در مدار قطع شده و سیستم متوقف می شود. کلید امرجنسی برای تمام ریموت کنترل های صنعتی از الزامات اولیه می باشد. اپراتور با در اختیار داشتن این کلید می تواند در مواقعه ای که حادثه ای غیر قابل پیش بینی اتفاق می افتد یا خرابی در خط تولید و ... پیش آماده کاملا ارتباط با گیرنده را قطع کرده و برای شروع کار دوباره نیاز است که سوئیچ امرجنسی را ازاد و فعالیت را از سر گیرد.

 

 

------------------------------------------------------

پرنیان کنترل تجهیز


شرکت پرنیان کنترل تجهیز در سال 1376 متشکل از کارشناسان فنی و بازرگانی با تجارب چندین ساله پس از تخمین و بررسی با هدف برطرف سازی بخشی از نیازهای بازار کشور فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهندسی برق الکترونیک و اتوماسیون آغاز نموده و در جهت تولید دستگاه های اندازه گیری با برند پرنیان اقدام نموده است. این شرکت روند رو به رشد خود را محفوظ داشته و به گونه ای که هر روز در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات و خدمات خود، گام موثری برداشته است. این شرکت طی سالیان در زمینه تجهیزات مرتبط با صنعت جا به جایی مواد، فعالیت نموده و توانسته است از شرکت های بزرگ بین المللی نمایندگی اخذ نموده و این محصولات را در بازار کشور عرضه کند. اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر جهانی با هدف انتقال و ارائه هرچه بهتر دانش فنی و تکنولوژی جدید به کشورمان در اولویت بوده است.

محصولات مشابه