قطعات جانبی

سوئیچ استارت

برند : Saga
دسته بندی : قطعات جانبی
زیر دسته بندی محصول : قطعات جانبی ریموت کنترل saga

ریموت کنترل های ساگا (saga) و تله کرین (telecrane) و... برای شروع کار سوئیچ ها (بسته به نوع تعداد سوئیچ و عملکرد آن ها متفاوت است) ابتدا باید سوئیچ استارت را راه اندازی کنند تا فرستنده با گیرنده ارتباط برقرار کند.

سوئیچ استارت ریموت کنترل جرثقیل

ریموت کنترل های ساگا (saga) و تله کرین (telecrane)  و... برای شروع کار سوئیچ ها (بسته به نوع تعداد سوئیچ و عملکرد آن ها متفاوت است) ابتدا باید سوئیچ استارت را راه اندازی کنند تا فرستنده با گیرنده ارتباط برقرار کند. سوئیچ استارت برای تمام ریموت کنترل ها ضروری است.

 

 

 

------------------------------------------------------

پرنیان کنترل تجهیز


شرکت پرنیان کنترل تجهیز در سال 1376 متشکل از کارشناسان فنی و بازرگانی با تجارب چندین ساله پس از تخمین و بررسی با هدف برطرف سازی بخشی از نیازهای بازار کشور فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهندسی برق الکترونیک و اتوماسیون آغاز نموده و در جهت تولید دستگاه های اندازه گیری با برند پرنیان اقدام نموده است. این شرکت روند رو به رشد خود را محفوظ داشته و به گونه ای که هر روز در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات و خدمات خود، گام موثری برداشته است. این شرکت طی سالیان در زمینه تجهیزات مرتبط با صنعت جا به جایی مواد، فعالیت نموده و توانسته است از شرکت های بزرگ بین المللی نمایندگی اخذ نموده و این محصولات را در بازار کشور عرضه کند. اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر جهانی با هدف انتقال و ارائه هرچه بهتر دانش فنی و تکنولوژی جدید به کشورمان در اولویت بوده است.

محصولات مشابه