نصب

ما اینجاییم هستیم- شما تحقیقات خود را انجام داده اید در مورد نوع کنترل از راه دور جرثقیل خود تصمیم گرفته اید و یک شرکت سازنده ریموت کنترل را انتخاب کرده اید

نصب

نصب تجهیزات کنترل جرثقیل

ما اینجاییم هستیم- شما تحقیقات خود را انجام داده اید در مورد نوع کنترل از راه دور جرثقیل خود تصمیم گرفته اید و یک شرکت سازنده ریموت کنترل را انتخاب کرده اید ما به عنوان یک تامین کننده در بازار رادیو کنترل درک می کنیم که انتخاب یک سیستم شخصا نیاز به اطلاعات کامل دارد و حالا تیم نصب ما آماده نصب این تجهیزات است و ما با کارشناسی کامل از محل شما و با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و امکانات لازم در بهترین زمان و شرایط دستگاه های شما را نصب و آماده بهره برداری می کنیم.

در مورد نصب و سفارش رادیو کنترل های جرثقیل تناژ جرثقیل از اهمیت خاصی برخوردار نیست آنچه با اهمیت می باشد تعداد حرکات و نوع خروجی ها می باشد.معمولا جرثقیل های صنعتی دارای 6 حرکت می باشند که می تواند تک سرعت ویا دو سرعت باشد.

کا با دراختیار داشتن نقشه تابلو برق جرثقیل شما بررسی و امکان نصب ریموت کنترل در داخل تابلو برق جرثقیل در صورت داشتن فضا و یا عدم وجود فضا نصب ریموت کنترل بر بروی تابلو یا کنار آن انجام می پذیرد. ما با یک برنامه زمان بندی از قبل پیش بینی شده می توانیم مراحل نصب را پیگیری و تا پایان پیش ببریم.

در صورتی که موانعی زیادی در مسیر ریموت کنترل جرثقیل قرار داشته باشد. میزان دریافت سیگنال در رادیو کنترل کاهش یافته و برد مفید دستگاه از 100 متر کمتر می گردد. در مواردی که تعداد ریموت کنترل های در یک سالن زیاد باشد می بایست دقت گردد که دستگاه های در یک کانال و فرکانس در نزدیکی هم نصب نگه دارد.

شرکت پرنیان کنترل تجهیز یک نصب با کیفیت به همراه گارانتی تعویض یک ساله و خدمات 10 ساله را برای تجهیزات خود را ارائه می دهد.

saga L8B ریموت کنترل l6b l10 پرنیان کنترل کرین کالا HBC کنترل از راه دور جرثقیل کنترل از راه دور ریموت کنترل ضد انفجار تجهیزات ضدانفجار ریموت پرنیان پرنیان کنترل تجهیز