HBC

HBC

دفتر مرکزی این شرکت در شهر کرایشلم آلمان واقع است. HBC سازنده سیستمهای کنترل از راه دور با کیفیت عالی با بیش از 60 سال تجربه است. بهره گیری از بالاترین استانداردهای کیفیت به همراه شبکه جهانی فروش در بیش از 70 کشور جهان و استفاده از پرسنل تولید آموزش دیده، عامل اصلی موفقیت این شرکت در سراسر جهان است.
ریموت کنترل های رادیویی HBC مناسب برای بالابرهای صنعتی و ساختمانی و ماشین آلات هیدرولیک و با کاربری خاص بوده و نیز قابلیت طراحی بر اساس نیاز مشتری را دارا می باشد. HBC ریموت کنترلهای رادیویی خود را مطابق با استانداردها به منظور تامین امنیت، کیفیت و کاربرد آسان است.
این شرکت تامین کننده نیاز سازندگان بزرگی چون Konecranes،  STAHL، Verlind، SWF و Putzmeister می باشد.

 

parnyan

 

تاریخچه GmbH  HBC-Radiomatic بطور خلاصه ،از یک پروژه توسط دو پیشتاز Radio تا یک شرکت مهندسی تکنولوژی بالا با فعالیت‌های جهانی است. برای بیش از 60 سال ما سیستم‌های کنترل رادیویی(HBC-radiomatic  ) با کیفیت بالا را با تضمین کیفیت توسعه داده و تولید کرده ایم.
امروزه، کنترل های رادیویی در سراسر دنیا متقاضی دارند. یک شبکه فروش و خدمات جهانی با 6 زیرمجموعه HBC و بیش از 30 کانتکت مورد اعتماد، دسترسی سریع محصولات HBC را در بیش از 60 کشور تضمین می‌کند.
HBC برای بیش از 60 سال با کیفیت قابل توجهی همراه بوده است. ما بخصوص به عمق زیاد تولید بر اساس سابقه پیشین خودمان مفتخریم امروزه بیش از 90 درصد اجزای کنترل‌های رادیویی HBC در کارخانه همین شرکت در شهر Crailsheim تولید می‌شود. ما تمام جنبه های کیفیت در کنترل را در هر زمانی حفظ می‌کنیم.
توسعه و تولید نوآوری‌های ground-break در زمینه تکنولوژی رادیویی سابقه طولانی در HBC-Radiomatic دارد. بنیانگذاران شرکت، اولین radio-telephone قابل حمل برای استفاده شهری را در آلمان در سال 1950 معرفی کردند. با این پیشگامان سیستم های رادیویی در Crailsheim پایگاه مهمی برای تکنولوژی موبایل رادیویی مدرن پایه گذاری کردند.

 

parnyan

 

این نیروی نوآورانه، امروزه استاندارد در تکنولوژی کنترل رادیویی را فراهم می‌کند. در واحد توسعه خود شرکت، ایده‌های نوآورانه توسط مهندسین بصورت تولیدات با کیفیت بالا در می‌آیند.
در کنترل کردن صنعتی و ساخت جرثقیل ها، کاربردهایmobile hydrolic ، وینچ‌ها یا جرثقیل‌ها، برای استفاده در صنایع چوب، یا ماشین آلات خاص، HBC-Radiomatic پاسخی موفقیت آمیز ارائه می‌دهد. قدرت اصلیHBC-Radiomatic  در زمینه کاربردهای خاص است. امکانات نامحدود است! محدوده تولیدات ما امکان فعالیت در هزاران زمینه را فراهم می‌کند.
دلیل اصلی موفقیت HBC-Radiomatic's نیروی کار ماست، افرادی که پشت محصولات ما هستند. آن‌ها با تخصص و تجربه شان مزایای ارزشمندی برای شرکت ما فراهم می‌کنند. ما می‌خواهیم از این مزایای رقابتی در آینده استفاده کنیم و به این دلیل در آموزش و ارتقای کارمندانمان سرمایه گذاری زیادی می‌کنیم.
به علاوه ما به عنوان کارفرما اهمیت زیادی برای فراهم کردن مزایای قابل توجهی برای کسانی که برایمان کار می‌کنند، می‌دهیم .ما می‌دانیم نیروی کار راضی بهترین پایه و اساس برای اجرای بهترین عملکرد است.
parnyan

جرثقیل سقفی جرثقیل دروازه ای جرثقیل بازویی جرثقیل تسلا جرثقیل L8B جوی استیک HBC پرنیان پرنیان کنترل تجهیز